Tuesday, 2 April 2013

PRAJITURA CU BULION




...de fapt corect este "Prajitura cu foi facute cu bulion"...
         

...se "spune" ca e de post, dar e asa de buna ca puteti s-o folositi pentru orice ocazie...


...reteta e de la mama si am sa v-o spun exact asa cum mi-a dat-o, iar in paranteza este ce am adaugat sau inlocuit eu...

...asa puteti si voi sa v-o "personalizati" dupa gustul vostru...











Aveti nevoie de:
10linguri zahar pudra
10linguri bulion
10linguri ulei
1lingurita bicarbonat de sodiu( l-am 'dizolvat' cu putin suc de lamiie)
faina cit cuprinde

Din toate se face un aluat care se imparte in patru parti egale.(Se preincalzeste cuptorul la 180C.)
Din fiecare bucata se intinde o foaie care se coace pe fundul tavii.(Se tine in cuptor cam10-12 minute.)

Crema:
5linguri de gris
1pahar apa(225ml lapte soia)
200g margarina(225g margarina)
1lamiie-coaja rasa si sucul (+coaja zaharisita de portocale si lamii)
                                        (glazura de cacao)
                                        (bombonele de decor)

Grisul se fierbe cu paharul de apa iar cind este aproape gata se adauga 200g zahar si se mai tine pe foc pina zaharul se topeste.Se lasa sa se raceasca.
Margarina, la temperatura camerei,se freaca si se adauga pe rind grisul racit.Se adauga sucul de lamiie si coaja rasa.(eu am mai adaugat coja zaharisita de portocale si lamiie)
Se imparte crema in 3parti egale si se ung foile.Se acopera cu o galzura de cacao si am decorat-o cu bombonele colorate!
Se taie a doua zi (sau daca rezistati,chiar a treia zi)!










Pofta buna! Enjoy! Bon Appétit!




















9 comments:

  1. Excelent arata!!!!!yamiii!!!Pacat ca esti asa departe,ca te-as vizita!!!puppp!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merci ,Mirela!...cred ca eu ar trebui sa fiu mai aproape de tine,la cite bunatati ai acolo!!!

      Delete
  2. Foarte bine arata, sunt curioasa, tot am auzit dar inca nu am incercat. Se simte bulionul ? Pupici!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nuuu,nu se simte!Au aspectul si consistenta foilor de prajitura facute cu miere!Chiar prajitura asa cum e imi aduce aminte de o prajitura cu miere de la bunica!!!Te pup!

      Delete
  3. Si mama mea o avea intr-un caiet mai vechi. Acuma că am văzut-o la tine mă bate gândul să o fac şi eu. Arată bine şi cred că-i şi gustoasă. Weekend plăcut!

    ReplyDelete
    Replies
    1. E buna!Eu zic ca merita s-o incerci!
      Weekend placut!XXX

      Delete
  4. Eu sunt la cura de slabire.
    De ce am intrat aici ? De ceeeee ????


    :) :) :):)

    Superb Carmen. As manca un blid intreg si nu m-as opri .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha,ha,ha...numai o jumatate de felie...ce zici?

      Delete
  5. Foarte buna prajitura, dar cantitatile sunt mult prea mici daca vrei sa faci o prajitura (si nu doar o bucata de prajitura). Din aluatul facut cu cantitatile astea si divizat in 4 atat iese, o bucata de prajitura. Daca vreti sa mai serviti cateva persoane, multiplicati cu 2 sau 3, mai ales pentru foi.

    ReplyDelete

Thank you for taking time to leave a comment, I really appreciate it.

Popular Posts-Last 7 Days;cele mai urmarite postari in ultimele 7 zile

Places to See