Thursday, 28 March 2013

FOI CU BULION PENTRU PRAJITURA DE POST






...foile le puteti umple cu ceea ce va place....


...sinteti limitati doar de ceea ce e voie sa consumati in timpul postului...

....iar in afara postului, puteti sa le umpleti cu orice...sinteti limitati numai de imaginatia voastra...


...pentru ca trebuie sa va spun(daca nu stiati deja!)ca merg foarte bine si in zilele obisnuite de peste an...








Aveti nevoie de:
10linguri zahar pudra
10linguri bulion
10linguri ulei
1lingurita bicarbonat de sodiu( l-am 'dizolvat cu putin suc de lamiie)*
faina cit cuprinde




Din toate se face un aluat care se imparte in patru parti egale.(Se preincalzeste cuptorul la 180C.)
Din fiecare bucata se intinde o foaie care se coace pe fundul tavii.(Se tine in cuptor cam10-12 minute.)
Se umplu foile si se taie a doua zi.
Am umplut foile cu crema de gris,asa cum este in reteta originala  PRAJITURA CU BULION
















*reteta o am de la mama iar in paratenze este ce am adaugat eu!




Pofta buna! Enjoy! Bon Appétit!







No comments:

Post a Comment

Thank you for taking time to leave a comment, I really appreciate it.

Popular Posts-Last 7 Days;cele mai urmarite postari in ultimele 7 zile

Places to See