Monday, 14 November 2011

PRAJITURA DE POST CU NUCI SI MERE





...cu aceasta reteta raspund invitatiei pe care mi-a facut-o Mimmi de a participa la concursul organizat pe blogul ei si al Laurei!!!








...citeva amanunte:

"Perioada de desfasurare: 10 Noiembrie-10 Decembrie
Ce trebuie sa faceti:
1.Sa urmariti acest blog prin GFC.
2.Sa va alegeti o reteta de pe blog si sa o puneti in practica.
3.Reteta trebuie postata pe blogul personal(cu minim 3 poze),cu link catre acest concurs.
4.Ultimul lucru pe care trebuie sa il faceti este sa trimiteti la adresa de e-mail: laura7cristina@yahoo.com linkul postarii (de pe blogul dvs.) insotit de poza finala.
Inscrierea si postarea retelor poate fi facuta pana in data de 10 decembrie ora 24:00."

...restul il puteti afla pe blogul lor,


BUCATE PE ALESE



...m-am oprit la aceasta prajitura pentru ca incepe postul si probabil fiecare dintre noi vrea sa prepare "ceva dulce" in aceasta perioada...



...deci reteta prajiturii o gasiti pe blogul lor : PRAJITURA DE POST CU NUCI SI MERE...

...eu am "dichisit-o" un pic cu felii de mar fierte in sirop de zahar,acoperite cu o glazura din zahar si suc de portocale!






Pofta buna! Enjoy! Bon Appétit!








9 comments:

  1. Arata foarte bine! Succes la concurs!

    ReplyDelete
  2. Numai buna acum,mai ales ca a inceput si postul.
    Mutumim si bafta !
    Pupici!

    ReplyDelete
  3. succes la concurs,sper sa castigi! dupa atatea necazuri,poate o mica bucurie e de bine!

    ReplyDelete
  4. Va multumesc!
    ...Mimmi&Laura ,tare buna a fost prajiturica,merci!xxx

    ReplyDelete
  5. o prajiturica foarte interesanta.multa bafta la concurs!

    ReplyDelete
  6. @sarah
    ...simpla si neasteptat de buna!Merci!xxx

    ReplyDelete
  7. arata farte bine pajiturica !bafta la concurs!

    ReplyDelete
  8. Carmen vreau sa te felicit pentru retetele minunate care le-am descoperit pe blogul tau

    ReplyDelete
  9. @pansy
    Iti multumesc!xxx

    @naty,galati
    Multumesc pentru vizita si comment!...ma bucur ca ai descoperit blogul meu;incerc sa adun aici retete noi si vechi pe care le-am facut(unele de multe ori,altele pentru prima oara) mi-au placut mult si poate 'cineva undeva' o sa le incerce si o sa fie la fel de incintat de ele ca si mine!

    ReplyDelete

Thank you for taking time to leave a comment, I really appreciate it.

Popular Posts-Last 7 Days;cele mai urmarite postari in ultimele 7 zile

Places to See