Monday, 8 February 2010

MINCARE DE ZUCCHINI SI MORCOVI - ZUCCHINI AND CARROT SIDE DISH





...o garnitura foarte colorata si usoara-sanatoasa...

...merge la orice fel de carne,si chiar singura ...

...delicioasa alaturi de niste taietei lati, presarata cu parmezan....




1morcov mare curatit de coaja
2zucchini verzi spalati
2zucchini galbeni spalati
4catei usturoi taiati marunt
3linguri ulei
2-3linguri frunze de patrunjel taiate marunt
Sucul da la o lamiie verde- lime(mai mult sau mai putin dupa gust!)
Sare,piper dupa gust



Se taie morcovul si zucchini in fisii late cu ajutorul instrumentului de curatit coaja de pe legume(morcovi,cartofi!)





Se pune in wok uleiul si usturoiul.Se lasa sa se prajeasca un pic fara sa-si schimbe culoarea,doar sa lase aroma.Se adauga fisiile de morcovi,se lasa 1-2 minute si se pun zucchini.Se pune sare si piper si cu multa grija se amesteca.Se lasa cam 10-14 minute pina se inmoaie-sau dupa gust!
Inainte de a le lua de pe foc se adauga sucul de lamiie, patrunjelul ,sare, piper daca mai este nevoie si …gata!(la mine zucchini au lasat sucul care nu a ajuns sa se evapore tot in timpul fieberii!)




Inspired from here!





Pofta buna! Enjoy! Bon Appétit!





Printable Recipe


10 comments:

  1. Hi Carmen,

    foarte delicioasä si sänätoasä Mincare,
    Si pe lingä asta iai dat un Aspect minunta.

    Salutäri Jacob

    ReplyDelete
  2. @Jacob
    Multumesc!E o mincare de dovlecei mai... "aratoasa"!
    Numai bine!

    ReplyDelete
  3. Minunate pozele, cred ca a fost la fel si mincarica
    Te astept la cules premii o zi buna! Cami

    ReplyDelete
  4. Eu acum sunt la dieta, Carmen, iar garnitura asta a ta mi-a facut cu ochiul! Musteste de sanatate si vitamine si tot ce vrei. Ca sa nu mai spun de culoare! :)

    ReplyDelete
  5. @Cami
    Multumesc!Acuma vin dupa ele!Te pup

    @Poppy
    E gustoasa,sanatoasa,aratoasa,si simplu de facut !are toate calitatile!XXX

    ReplyDelete
  6. Arata minunat mancarea asta, cu siguranta am s-o incerc si eu.
    Vad ca mi-a luat-o Cami inainte cu premiile, ti le-am oferit si eu pe blogul meu

    Un week-end placut iti doresc.
    Narnia

    ReplyDelete
  7. M-ai cucerit definitiv! Admir modul in care prezinti preparatele si ce alimentatie promovezi. Felicitarile mele si sper ca nu te superi ca te-am adaugat in lista mea de bloguri, ca sa vad imediat ce minunatii ai mai creat. Felicitari!

    ReplyDelete
  8. @Narnia
    Ma bucur ca iti place si iti multumesc pentru premii!

    @Elena Toma
    Multumesc mult pentru cuvintele frumoase,pentru aprecieri si ma bucur sa fac parte din lista ta de bloguri!

    ReplyDelete
  9. SUPER reteta, si foarte usoara ! Am preparat-o si eu astazi, doar ca am pus zeama de lamaie nu de lime ca nu am avut; si fara patrunjel. Mie mi-a placut ff mult, la sot nu prea (el e mai mofturos :-) *Elena

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merci ca mi-ai spus cum ti-a iesit si mai ales ma bucur ca ti-a placut!
      Weekend placut!

      Delete

Thank you for taking time to leave a comment, I really appreciate it.

Popular Posts-Last 7 Days;cele mai urmarite postari in ultimele 7 zile

Places to See