Friday, 8 January 2010

STRUDEL CU MERE





…”reteta” e cit se poate de simpla: foi de strudel, mere rase, zahar si scortisoara dupa gust…









Pentru 4 roluri de strudel am folosit:
12 foi Phyllo
2kg mere,curatite si rase
2 linguri pline zahar sau dupa gust
Scortisoara dupa gust
Ulei


Merele rase se amesteca cu zaharul si scortisoara.Se pun pe foc si se fierb pina scade sucul lasat de mere.Se lasa sa se raceasca.
Se poate face si cu merele nefierte dar se storc de sucul lasat.
Se iau 3foi (restul se pastreaza sub un prosop umed ca sa nu se usuce!),se pune prima foaie se unge cu ulei,se pune a doua foaie se unge iar cu ulei,si a treia foaie.Din marele pregatite inainte se ia ¼ si se pune pe latura scurta.Se ruleaza,(fara sa se stringa prea tare!) si se pune in tava unsa cu ulei.Fiecare rol se unge deasupra cu ulei,se pune tava in cuptor(200C) si se tine pina se rumenesc frumos.Se scot,se lasa sa se raceasca ,se taie felii,si se pudreaza cu zahar.

E voilà! Rapid si gustos!










Pofta buna! Enjoy! Bon Appétit!












Printable Recipe










3 comments:

  1. Foarte bun strudelul cu mere,este unul din preferatele mele.Tie ti-a iesit minunat!!!Felicitari!

    ReplyDelete
  2. @judy
    Multumesc!Si mie imi plac si as minca in fiecare zi ,daca s-ar putea!xxx

    ReplyDelete
  3. Ce frumoase sunt...,mi-ai facut o poftaaa...o sa fac si eu cat de curand...:)..Un premiu te asteapta la mine.
    te pup,
    O saptamana buna!!

    ReplyDelete

Thank you for taking time to leave a comment, I really appreciate it.

Popular Posts-Last 7 Days;cele mai urmarite postari in ultimele 7 zile

Places to See