Tuesday, 14 July 2009

ALUAT PENTRU PRAJITURA CU FRUCTE- DOUGH FOR FRUITS CAKE





…un aluat pentru prajitura cu fructe “ca pe vremuri”…

…se poate face cu fructe de sezon sau orice fructe aveti la indemina…

….astazi , prajitura mea “de moda veche” este cu cirese…











3oua
1cana zahar
1cana ulei
1cana lapte
1pachetel praf de copt
1pachetel zahar vanilat
3cani faina
600g cirese fara simburi (mai multe sau mai putine fructe-cum va place!)
*1cana≈300ml lichid




Se incalzeste cuptorul la 200C(400F)
Se pun ouale cu zaharul intr-un bol si se mixeaza bine.Se adauga un pic de lapte,praful de copt si zaharul vanilat.Se adauga apoi alternind,lapte,ulei,faina.Se toarna in tava unsa si infainata,iar deasupra se presara ciresele(fara simburi!).Se pune in cuptor si dupa 20 minute se reduce temperature la 180C(350F) si se mai tine inca 20 pina deasupra devine maronie.Se lasa sa se raceasca si apoi se taie felii.




….an old fashion dough for fruit cake….

…can be done with seasonal fruits or with any fruit you have around…

…today, my “old fashion” cake it’s with cherries…


3eggs
1mug sugar
1mug oil
1mug milk
1pouch of Dr. Oetker Vanilla Sugar
1pouch of Dr. Oetker Baking Powder
3mug flour
600g pitted cherries (more or les fruits-how you like!)
*1cup≈300ml liquid


Preheat the oven to 200C (400°F)
Using an electric mixer, beat the eggs, and sugar in a large bowl until pale and doubled in volume. Add a little bit of milk and Vanilla Sugar and Baking Powder. Then, add alternating a little bit of milk, flour and oil until you finish all.
Lightly grease a pan (33x22.9cm-13x9in) and coat with flour. Pour the dough and sprinkle the fruits all around. Put in oven. After 20 minute reduce the temperature to180C(350F) and bake for another 20 minute or until it is golden brown. Let it to cool and then cut in slices.







Pofta buna! Enjoy! Bon Appétit!



9 comments:

  1. Hello Carmen, o prajitura minunata si ca gust si ca aspect! Excelent prezentata! Felicitari!!!
    XO

    ReplyDelete
  2. Draga mea, am inchis blogul diete, si toate retetele sunt pe http://jurnalulanei.blogspot.com/ ( la sectiunea diete/retete, iar retele pe care le voipublica de acum incolo tot pe jurnalul le voi publica.Daca-ti face placere,te astept cu drag! multumesc, o zi frumoasa!

    ReplyDelete
  3. @Nina
    Multumesc!Te pup!

    @Ana
    Multumesc ca m-ai anuntat!Voi fi acolo cu cea mai mare placere!Te pup!

    ReplyDelete
  4. hola sunt malina, Azi e prima zi cind vad bloggul tau si sunt fascinata,ai o multime de retete exceptionale pe care vreau sa le incerc si sper ca, cu ajutorul pozelor si explicatiilor tale sa reusesc. Cautam la tipica reteta de cozonac cu nuca ca sa o fac acum de pasti si tot cautind am dat de tine dar nici in bloggul tau nu am gasit.Ce zici m-ai putea ajuta? Inca o data felicitari pentru blogg si ma bucur ca te-am putut cunoaste.UN BESO

    ReplyDelete
  5. Hola Malina!
    Multumesc de vizita si cuvintele frumoase...ce pot sa spun decit ca ma bucur ca-ti plac retetele mele...
    ...nu am facut cozonac asa ca nu pot sa-ti dau o reteta sigura(numai dupa ce am s-o incerc eu,sa vad cum e!!!)dar pot sa-ti sugerez citeva bloguri unde poti gasi...
    ...iti dau mai multe adrese si tu hotarasti care iti place:

    http://dana2dor.blogspot.com/2009/12/cozonaci-minunati-pufosi-si-aromati_29.html

    http://dana2dor.blogspot.com/2009/09/cozonac-trandafir-cu-branza-si-stafide.html

    http://davellaculinar.blogspot.com/2009/03/cozonac-cu-ciocolata-cozonac-cu-stafide.html

    http://gourmandine.ro/retete-aluaturi-dulci/cozonac/

    http://gospodini.blogspot.com/2009/11/cozonac-cu-rahat.html

    http://leofloriblog.blogspot.com/2009/03/cozonac-pound-cake.html

    Iti doresc un weekend placut!XOXO

    ReplyDelete
  6. Hola Carmen iti multumesc ca nu m-ai uitat si mi-ai raspuns la mesaj. Ce sa-ti spun aceste blogguri le-am vizitat, mai putin ultimul dar tot nu este ceea ce cautam dar nu-i nimic am sa incerc sa vad ce o sa-mi iasa. Felicitari pt reteta de azi arata extraordinar si felul de prezentare ca de altfel ce l-am intilnit in majoritatea retetelor tale spune foarte mult despre tine.UN BESO draga mea.

    ReplyDelete
  7. Hola Malina,
    imi pare rau ca nu am putut sa te ajut decit cu aceste "adrese"!Iti doresc succes si sint sigura ca o sa-ti iasa ceva yummy!
    Multumesc si iti doresc o saptamina frumoasa!XOXO

    ReplyDelete
  8. Am pus in practica azi reteta ta si a iesit o prajitura super buna! Felicitari si mersi. :) Andrada

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bucur ca ti-a placut!!!
      Iti multumesc ca ai incercat-o si ca mi-ai spus cum ti-a iesit!xxx

      Delete

Thank you for taking time to leave a comment, I really appreciate it.

Popular Posts-Last 7 Days;cele mai urmarite postari in ultimele 7 zile

Places to See