Thursday, 9 April 2009

RULOURI DE DOVLECEI CU CREMA DE BRINZA




Reteta e din " My Culinary World"

....sint bune si de efect!




3 dovlecei taiati felii pe lung(3mm grosime)
3 linguri de crema de brinza-Philadelphia cream cheese
3 linguri smintina lichida
marar taiat marunt
ceapa rasa
-se pot folosi alte condimente si se poate omite ceapa!

-am taiat (cu grija!) dovleceii in felii subtiri pe lungime
-i-am uns cu ulei si i-am prajit in tigaia fierbinte pe o parte si pe alta, pina s-au inmuiat un pic
-i-am sarat si piperat
-am amestecat brinza cu smintina pina a devenit o crema spumoasa; am adugat sare ,piper, mararul,un pic de ceapa rasa(dupa gust!)
-pe fiecare felie de dovlecel am pus brinza,(am intins-o un pic pe lungimea feliei) si le-am rulat!
Am decorat cu feliute de ardei si chives!




Pofta buna!

1 comment:

Thank you for taking time to leave a comment, I really appreciate it.

Popular Posts-Last 7 Days;cele mai urmarite postari in ultimele 7 zile

Places to See