Saturday, 18 April 2009

PRAJITURA CU CAPSUNE





...de mult am vrut sa prepar aceasta prajitura....

...acum s-a ivit ocazia si ...iat-o...

...reteta este din "Isabela Cuisine" ,multumesc, si am respectat-o exact...

...e foarte buna, si precis am s-o incerc si cu alte fructe...




Ingrediente:



Blat:

-2 oua
-2 linguri apa fierbinte
-2 linguri ulei
-6 linguri zahar
-7 linguri faina
-1 lingurita praf de copt

Crema :

-400 g iaurt de capsuni
-200 ml frisca lichida
-2 pliculete gelatina

Decor :

-500 g capsuni
-1 plic de gelatina transparenta

Se incalzeste cuptorul la 180C (350F)

Blatul:

Se bat ouale impreuna cu apa fierbinte si uleiul.



Se adauga zaharul, faina si praful de copt.

Se toarna compozitia intr-o forma rotunda.
Eu am o forma de 26cm (10.25")diametru.



Se pune la cuptor pentru 25 minute.

Am scos foaia din forma si am pus-o sa se raceasca.



Crema:

Gelatina am pregatit-o dupa indicatii.
Am adaugat-o la iaurtul de capsuni.Apoi am pus frisca batuta.

Asamblare:

Pe o farfurie am pus "inelul" de la forma de copt,am pus blatul si am adagat de jur imprejur hirtie pergament.



Am turnat crema si am pus-o la rece pina s-a intarit(cam 2 ore)



Dupa ce s-a intarit am adaugat 500g de capsuni taiate, iar deasupra am turnat gelatina transparenta.(gelatina transparenta am pregatit-o dupa indicatiile de pe pachet)



Se pune la rece pina se intareste gelatina de pe capsuni.



Pofta buna!

4 comments:

  1. Mmmmm,o bunatate! Acum ca a venit vremea capsunelor, cu siguranta voi incerca reteta ta.
    Dulciurile bunicii tale sunt speciale! Imi place cum ai postat foaia cu reteta de la ea.
    Te pup, din Bucurestiul prafuit si aglomerat.

    ReplyDelete
  2. Daca-i cu capsuni, e delicioasaaa!
    puuup

    ReplyDelete
  3. @Liana10
    E buna si nu-i complicata!Te pup!xxx

    ReplyDelete

Thank you for taking time to leave a comment, I really appreciate it.

Popular Posts-Last 7 Days;cele mai urmarite postari in ultimele 7 zile

Places to See